Het kan zijn dat je een klacht hebt over Comfortmeubel en/of je bestelling. Dit vinden wij uiteraard erg vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe behandelen wij je klacht?

  • Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie).
  • Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
  • Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen.
  • Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
  • Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kun je een klacht indienen?

Je kunt een klacht indienen door:

  • Een e-mail te sturen naar info@comfortmeubel.be;
  • Of u kunt bellen naar 03 235 78 74;
  • Of u vult het klachtenformulier hieronder in
Klachtenformulier