Veestelde Vragen
1. Bestellen
Neen, telefonisch nemen wij geen bestellingen aan. U kunt bestellen in de winkel of via de webshop.
Mag
2. Betalingen
In onze winkel kan u betalen met : Bancontact, Mastercard, VISA, Maestro of cash. Betalen met ecocheques is niet mogelijk
Voor online aankopen accepteren wij volgende betaalmethoden: Bancontact, Mastercard, VISA, Maestro
Bij aankopen op maat vragen wij een voorschot van 30%. Voor goederen op stock dient u slechts een voorschot van 20% te betalen.
Bij online aankopen vragen wij een voorschot van 30%.
Het resterende bedrag kan u betalen in cash aan de chauffeur. Hierbij ontvangt u een betalingsbewijs en tekent hij af op de leverbon.
Meubels kopen op afbetaling is mogelijk mits goedkeuring van de bank. Wij werken samen met zowel Beobank als Cetelem. Hiervoor kan u terecht bij ons verkoopspersoneel tijdens onze openingsuren.
Op onze online shop is het helaas niet mogelijk om te opteren voor een afbetalingsplan.
Vanaf een aankoopbedrag van € 1000,- kan u genieten van een afbetalingsplan zonder interest. Hiervoor dient u 30 % voorschot te betalen, vervolgens kan u het resterende bedrag afbetalen in 10 maanden. Afbetalingsplannen t.e.m. 24 maanden zijn ook mogelijk op interest basis.
3. DIENST NA VERKOOP
U moet dan zo snel mogelijk contact opnemen met de winkel. Dit kan via de telefoon of via mail. Indien u via de webshop een aankoop heeft gedaan, kunt u het contactformulier invullen.
Indien aangekochte goederen schade vertonen dient u een mail te versturen naar service@comfortmeubel.be
Gelieve volgende zaken zeker toe te voegen:
- Bestelbonnummer
- Naam en voornaam
- Adres vermeld op uw bestelbon
- Telefoonnummer
- Omschrijving van de schade met een duidelijke vermelding van welk onderdeel er precies is beschadigd
- 2 of 3 foto’s:
- Een foto van het geheel (bv. Volledige kast, zetel)
- Een foto van dichtbij die de schade duidelijk aantoont
- Eventueel een aanduiding van het beschadigde stuk op het montageplan
Indien goederen aangekocht via de online shop beschadigingen vertonen gelieve het contactformulier in te vullen. Nadien zullen wij contact met u opnemen. Klachten voor goederen aangekocht via de webshop worden enkel behandeld indien ze via het contactformulier komen.
Bij een annulatie van een aankoop in de winkel houden houden wij 30% van uw totale aankoopbedrag in.
Bij een annulatie via de webshop heeft u 14 dagen om via het modelformulier een aangetekende schrijven te doen. U krijgt dan het bedrag dat u al betaald heeft terug. Dit bedrag kan nooit hoger zijn dan hetgeen dat u heeft betaald. Na de 14e dag vervalt het recht.
4. AFHALEN
U dient zich ten laatste een kwartier voor de sluitingstijd van ons magazijn aan te melden in onze winkel te Kerkstraat 114, 2060 Antwerpen samen met u bestelbon..
Het magazijn is elke dag behalve zondag en dinsdag open. Afhalingen kunnen tussen 9u30 en 16u.Pickups can be between 9:30 am and 4:00 pm.
Er wordt maximum 4 weken gestockeerd. Wij vragen u ons daarbij tijdig te verwittigen hoe lang het gestockeerd moet worden. Dit kan via mail of telefoon. Indien de stockage 4 weken overstijgt, kan Comfortmeubel geen stockage meer garanderen.