Thuislevering

Een levering is enorm gemakkelijk als iedereen zich goed heeft voorbereid. U kunt hieronder een checklist vinden die een vlotte levering garandeert!

 

  • We informeren je via e-mail en bellen wanneer jouw bestelling binnen is. Indien we u niet kunnen bereiken, laten we u een bericht om een leveringsafspraak te maken via 03 235 78 74.

 

  • Standaardlevering is een levering tot aan de gelijkvloers, tenzij anders vermeld op de bestelbon. Bij een standaardlevering worden de pakjes afgezet op de gelijkvloers zonder uitpakken of monteren. Vanaf 1000 EUR leveren we gratis in de stad Antwerpen. Buiten Antwerpen leveren ook maar daar rekenen we extra voor aan.

               In Antwerpen onder 1000 EUR                  60 EUR

               Tot 50km                                                          85 EUR

               Tot 75km                                                          100 EUR

               Tot 100km                                                        125 EUR

 

  • Indien er gemonteerd moet worden, wordt dit tijdens het bestellen besproken en genoteerd op de bestelbon. De prijs is afhankelijk van de gekochte items, we monteren niet per uur. 

 

  • Is er nood aan een ladderlift? Ook dit moet vermeld staan op uw bestelbon. Indien u een ladderlift via Comfortmeubel vraagt, dan moet u op voorhand een vergunning aanvragen bij de gemeente. Deze vergunning zorgt voor een parkeerverbod voor uw woning, zodat de ladderlift met gemak geïnstalleerd kan worden voor uw woning. Opgelet! Indien er geen parkeerplaats voorzien is, kunnen we niet leveren. Dat betekent dat er een bijkomende kost zal komen, deze kost vertaald zich in de werktijd voor het laden en lossen.

 

  • De betaling gebeurt steeds bij levering of tijdig vooraf.  U kan bij de levering betalen met een bankcheque of cash. Indien u voor de levering betaalt per overschrijving, dan vragen we u om dat minstens 5 werkdagen voor de levering te doen. Vermeld bij uw betaling de gestructureerde mededeling rechts onderaan op uw verkoopovereenkomst. Print uw betalingsbewijs af om te tonen aan de monteur. Als je de dag voor levering in onze winkel komt betalen, gelieve dan uw betalingsbewijs van onze receptie bij te houden en te tonen aan de monteur.

U kan betalen op de volgende rekeningnummers:
Belfius  BE66 0689 0827 0843
KBC       BE76 7330 0474 0195

 

  • Afval ten gevolge van de montage is op onze rekening! We nemen al het afval mee, dan kunt u meteen genieten van uw aankopen. Maar we nemen niet uw oud meubilair mee, dat is dan weer uw verantwoordelijkheid.

 

  • Een trap naar boven? Voor een bijslag van 40 euro, dragen we kleine meubels via de trap. Vergeet niet dat onze monteurs veiligheidsschoenen aanhebben.

 

  • Een leveringsafspraak kan geannuleerd of verplaatst worden ten minste 5 werkdagen voor de afgesproken leveringsdatum. Indien er toch later afgebeld wordt, of bij afwezigheid op de dag zelf, zijn we genoodzaakt annulatie kosten aan te rekenen bij een volgende afspraak.

 

  • Uur van levering: we kunnen nooit een exact levering uur afspreken gedurende de dag. De levering zal steeds plaatsvinden tussen 08u00 en 16u00. Onze chauffeur zal altijd een half uur voor aankomst telefonisch contact opnemen. We verwachten wel dat je thuis bent wanneer onze chauffeur zich aanmeldt.

 

Last but not least! Geniet van uw aankopen!

Zo. Met deze checklist bent u goed voorbereid op een vlotte thuislevering!